منابع
- استراس، آ. کوربین، ج. (1385)، اصول روش تحقیق کیفی (نظریه مبنایی-رویهها و شیوهها)، ترجمه: محمدی. تهران: پژوهشگاه علوم انسانی مطالعات فرهنگی.
- اکرمی. ر. (1371)، ارزیابی پایاننامههای کارشناسی ارشد کتابداری از نظر کاربرد روشهای تحقیق در آنها از سال 1355-1370 در سه دانشگاه تهران، شیراز و علوم پزشکی ایران. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علوم پزشکی ایران.
- الیج.ن، اوگبوزی، آ.ج. (1387)، گونه شناسی طرحهای پژوهش به روشهای ترکیبی (کمیو کیفی)، ترجمه: زینب مظفری، فصلنامه علمی- پژوهشی مدیریت فردا، 19 (6).
- ببی، ا. (1381)، روشهای تحقیق در علوم اجتماعی، ترجمه: ر. فاضل. تهران: سمت.
- تخشید، م. ر، جاوید. م. م. (1389)، روشهای تحقیق ترکیبی در علوم سیاسی، فصلنامه سیاست، 40 (2).
- حریری، ن. (1385)، اصول و روشهای پژوهش کیفی، تهران: دانشگاه آزاد اسلامی
- رفیعی.ح، سجادی. ح، نارنجیها. ه، نوری. ر، فرهادی. م. ح، نوروزی جوینانی. س، شیرین بیان. پ. (1387)، روشهای تحقیق بین رشتهای در اعتیاد و سایر مشکلات و انحرافات اجتماعی. تهران: دانژه.
- رفیعی،ح. مدنی، س. وامقی، م. (1387)، مشکلات اجتماعی در اولویت ایران، مجله جامعه شناسی ایران، 9.
- ساعی ارسی. ا. (1386)، زمینههای فلسفی و نظری روشهای پژوهش کیفی در علوم اجتماعی، فصلنامه تخصصی جامعه شناسی. شماره 2.
- عابدینی، ی. (1383)، مروری بر مبانی فلسفی، ویژگیها و روشهای پژوهش کیفی، مجله روانشناسی و علوم تربیتی، 35 (2).
- کرلینجر. ف. ا. (1377)، مبانی پژوهش در علوم رفتاری، ترجمه: پاشا شریفی و نجفی زند، تهران: انتشارات آوای نور.
- گال. م، بورگ. و. گال. ج. (1387)، روشهای تحقیق کمیو کیفی در علوم تربیتی و روانشناسی، ترجمه: نصر و همکاران. تهران: دانشگاه شهید بهشتی و سمت.
- گرینل، جی آر، یوان ای، آن رو. (1390)، پژوهش و ارزیابی در مددکاری اجتماعی، ترجمه: اله یاری و بخشی نیا، تهران: نشر دانژه.
- محمدپور، ا. صادقی، ر، رضایی، م. (1389)، روشهای تحقیق ترکیبی به عنوان سومین جنبش روش شناختی: مبانی نظری و اصول عملی، فصلنامه جامعه شناسی کاربردی، 38 (21).
- معتمدی. ه. (1386)، اولیوتبندی آسیبها و مسائل اجتماعی در ایران، فصلنامه علمی و پژوهشی رفاه اجتماعی، 6 (24).
- منادی. م. (1385)، روشهای کیفی در علوم اجتماعی و علوم رفتاری، حوزه و دانشگاه، 12 (47).
- مهرام. ب. توانایی شاهرودی. ع. (1388)، تحلیل محتوای مجلههای علمی- پژوهشی روانشناختی ایران: موضوع و روشهای پژوهش. روانشناسی تحولی. 6 (22).
- هومن. ح. ع. (1373)، پایههای پژوهش در علوم رفتاری (شناخت روش علمی)، تهران: پارسا.
- Bowling. A., Ebrahim.S. (2005). Handbook of health research methods.Open University Press. McGraw.
- Engel, R.J. & Schutt, R. K. (2008). The practice of research in social work. Chapter7:single-subject design. Sage publication.
- Faul, A. C., McMurtry, S. L. &Hudson,W.W. (2001). Can empirical clinical practice techniques improve social work outcome. Research on social work practice. 11 (3). 277-299.
- Fraser., M. W. (2004). Intervention research in social work: recent advances and continuing challenges. Research on social work practice. 14 (3). 210-222.
- Hawley. D. R., Bailey.C.E. Pennick.K.A. (2000). A content analysis of research in family therapy journals. Journal of marital and family therapy.26 (1). 9-16.
- Holosko. M. J. (2010). What types of designs are we using in social work research and evaluation. Research on social work practice. 20 (6).665-673.
- Hopps. J. G & Collins. P. M. (1995). Social work profession overview. Encyclopedia of social work. 2266-2282.
- Horton , E. G. & Hawkins, M. (2010). A content analysis of intervention in social work doctoral dissertations. Journal of evidence-based social work. 7 (5). 377-386.
- Martin, E. W. (1996). An update on census data: good news for social work? Journal of Australian social work. 49 (2). 29-36.
- McNeece, C. A, Thyer. B. A. (2004).evidence-based practice and social work. Journal of evidence-based socalwork.1 (1). 7-23.
- Mcphail. A. (2004). Setting the record straight: social work is not a female-dominated profession. Journal of social work. 49.
- Mullen, E. J. (2004). Evidence-based Practice in a Social Work Context – The United States Case (FinSoc Working Papers 2/04). Helsinki, Finland: STAKES
- Mullen, E. J., Shluk. J. (2010). Outcomes of social work intervention in the context of evidence-based practice. Journal of social work. 11 (1). 49-63.
- Newman, T. Roberts, H. (1997). Assessing social work effectiveness in child care practice: the contribution of randomized controlled trials. Child:care, health and development. 23 (4). 287-296.
- Nygren. L, Soydan. H. (1997). Social work research and its dependence on practice. Scand J soc welfare. 6. 217-244.
- Reid. W. J. (1994). The empirical practice movement. Social service review. Doi: 0037-7961/94/6802-0001$01.00
- Reid,. W., (2001). The role of science in social work: the perennial debate. Journal of social work. 1 (3). 273-291.
- Rosen. A., Proctor, E. K., & Staudt. M. M. (1999). Social work research and the quest for effective practice. Social work research. 23. 4-14.
- Rosen,A., Proctor, E. K., Staudt. M. M. (2003). Targets of change and interventions in social work: an empirically based prototype for developing practice guidelines. Research on social work practice. 13 (2). 208-233.
- Rubin, A. (2010). Teaching EBP in social work: retrospective and prospective. Journal of social works. 11 (1). 64-79.
- Rubin, A., & Parrish, D. (2007). Problematic phrases in theconclusions ofpublished outcome studies: Implications forevidence-based practice. Research on Social Work Practice, 17,334-347
- Schilling, R. (2010). Commentary: the challenge of nonexperimental interventions studies in social work. Research on social work practice. 20 (5). 550-552.
- Stratton. K. (2007). textual stories of art and science of social work: an analysis of texts used in introductory year to Australian social work courses.advances in social work and welfare education. 9 (1).82-97.
- Zlotnik, J. L. (2007). Evidence based practice and social work education: a view from Washington. Research on social work practice. 17 (5). 625-629.