منابع
- امامقلی، فاطمه. (1390)، نقش سرمایه اجتماعی در عملکرد سازمانی (مطالعه موردی: مدیریت شعب بانک تجارت استان قزوین. فصلنامه مدیریت توسعه و تحول، شماره 7.
- بدر شکوهی، آشان؛ سیروس فخرایی؛ داوود ابراهیم پور. (1389)، بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و میزان رضایت شغلی اعضای هیئتعلمی مراکز آموزش عالی شهرستان مراغه، فصلنامه مطالعات اجتماعی، سال سوم، شماره 9.
- بیکر، ترزال. (1386)، نحوه انجام تحقیقات اجتماعی، ترجمه: هوشنگ نایبی. تهران: نشر نی.
- توسلی، غلامعباس؛ مرضیه موسوی. (1384)، مفهوم سرمایه در نظریات کلاسیک و جدید با تأکید بر نظریههای سرمایه اجتماعی، نامه علوم اجتماعی، دوره 11، شماره 4 (پیاپی 26).
- تاجبخش، کیان. (1384)، سرمایهاجتماعی، اعتماد، دموکراسیوتوسعه. چاپ اول، تهران: انتشارات شیرازه.
- حسنزاده، رمضان. (1387)، روشهای تحقیق در علوم رفتاری. تهران: ساوالان.
- حسنزاده، داوود؛ نادر سالار زاده. (1385)، بررسی تأثیر میزان سرمایه اجتماعی بر رضایت شغلی معلمان. فصلنامه علوم اجتماعی. شماره 33.
- حقیقتیان، منصور؛ مرادی، گلمراد. (1390)، نقش سرمایه اجتماعی بر رضایت شغلی کارکنان اداره تعاون (مورد مطالعه: استان کرمانشاه)، جامعهشناسی کاربردی، سال بیست و دوم، شماره 4.
- خلیل زاده، نورالله. (1378)، بررسی عوامل مؤثر در رضایت شغلی و عدم رضایت شغلی معلمان دانشگاه پیام نور ارومیه. پایاننامه کارشناسی ار شد دانشگاه آزاد واحد ارومیه.
- شارع پور، محمود. (1383)، بررسیمسائل اجتماعیایران:ابعادوکارکردهایسرمایه اجتماعی وپیامدهایحاصلازفرسایشآن. تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور.
- شرمرهورن، جان آر؛ هانت، جیمز جی؛ ازبورن، ریچاردان. (1386)، مدیریت رفتار سازمانی، ترجمه: مهدی ایراننژاد پاریزی؛ محمدعلی بابای زکلیکی و محمدعلی سبحاناللهی. تهران: موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت.
- شفیعآبادی، عبدالله. (1376)، راهنماییومشاورهشغلیوحرفهایونظریههایانتخابشغل. تهران: انتشارات ر شد.
- شکری، بهنام؛ ساریخانی، ناهید؛ حسومی، طاهره. (1391)، عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان دانشگاه آزاد رودهن. فصلنامه پژوهش اجتماعی، سال چهارم، شماره 14.
- طبرسا، غلامعلی؛ رضائی دانش، محمدحسین. (1392)، بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر رضایت شغلی کارمندان دانشگاه شهید بهشتی. اولین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت، شیراز، موسسه بینالمللی آموزشی و پژوهشی خوارزمی.
- عبدالملکی، حسین؛ قانع سنگ آتش، اسما؛ کریمی، حامد. (1392)، بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و رضایت شغلی معلمان تربیتبدنی: مطالعه موردی استان همدان. نشریهمدیریتوفیزیولوژیورزشیشمال، دوره اول، شماره 2.
- علیزاده، ابراهیم؛ رضایی، علیمحمد. (1384)، بررسی منزلت اجتماعی پلیس و تعیین عوامل تأثیرگذار بر آن، تهران: مرکز مطالعات و تحقیقات آموزش نیروی انسانی ناجا.
- علی بیگی، امیرحسین؛ جعفری نیا، معصومه؛ قربانی، فاطمه و سلیمانی، عادل (1390)، رابطه بین سرمایه اجتماعی و رضامندی شغلی کشاورزان شهرستان کرمانشاه، برنامهریزی منطقهای، دوره 1، شماره 3.
- کاوسی، اسماعیل. (1385)، طراحی و ارائه الگوی اندازهگیری سرمایه اجتماعی. پایاننامه دوره دکترا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات.
- میر دریکوندی، رحیم. (1379)، شغل، رضایت شغلی و روشهای ارزیابی آن. مجله معرفت، شماره 38.
- موسویان، سید اسماعیل. (1392)، بررسی مهمترین عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان تأمین اجتماعی شهر تهران. پایاننامه کارشناسی ار شد، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی.
- نوابخش، فرزاد؛ مطلق، معصومه و نقشی، فتاح. (1391)، بررسی جامعهشناختی رابطه سرمایه اجتماعی با رضایت شغلی (مطالعه موردی کارکنان شاغل در سازمان بهزیستی کرمانشاه)، مجله مطالعات توسعه اجتماعی ایران، سال چهارم، شماره 3.
- نیکخو ملکشاه، محمد. (1389)، رابطه ارزیابی عملکرد با رضایت شغلی دبیران متوسطه شهرستان بابل. پایاننامه کارشناسی ار شد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری.
- هومن، حیدر علی. (1381)، تهیه و استاندارد ساختن مقیاس سنجش رضایت شغلی، انتشارات مرکز آموزش مدیریت دولتی، چاپ اول.
- یزدی، سیده منور؛ جعفری، صدیقه. (1389)، رابطه تعاملی بین ابعاد فشار روانی شغلی و رضایت شغلی مدیران. مطالعات روانشناختی. دوره 6. شماره 2.
- Bacharach, S.B, et al. (1990). Work Design Role Conflict and Role Ambiguity: The Case Of Elementary and Secondary School. Educational Evaluation and Policy Analysis, 12(4), 415-432.
- Comber, B & Barriball, K. L, (2007). Impact of job Satisfaction components on Intent to leave and Turnover for hospital-based Nurses. A review of the.
- Fukuyama, F. (1996). Trust: the social virtues and the creation of prosperity. New York, NY: Free press.
- Fukuyama, F. (2007). Social Capital and Cicil Society, conference on second Generation Rerform: 116.
- Lazarova, M., & Taylor, S. (2008). Boundary less careers, social capital and knowledge management: Implications for organizational performance. Journal of Organizational Behavior.
- Nahapiet, J., & Ghoshal, S. (1998). Social Capital, Intellectual Capital and the Organizational Advantage. Academy of Management Review, 23(2), 242-266.
- North, D. (1990). Institutional Change and Economic Performance. New York: CambridgeUniversity Press.
- Nahapiet, J. and S. Ghoshal. (1998). "Social Capital, Intellectual Capital, and the Organizational Advantage." Academy of Management Review 23.
- Omen, O., et al. (2009). the relationship between social capital in hospital and physician job satisfaction. form:
- Portes, A. (1996). Social Capital: its Origins and Applications in Modern Sociology. Annual Review of sociology, 84, 1-24.
- Requna, F. (2002). social capital,satisfaction and Quality of life in the workplace. social Indicators Research, 61, 331-360.
- Storberg, J. (2002). The evaluation of capital theory: A critique of theory of social capital and implications for HRD. Human Resource Development Review, 1(4), 468-499.
- Sturbuck, W.H. (1995). Learning by knowledge Intensive Firms. Journal of Management Studies, 29, 713-740.