منابع
- آرون، ریمون. (1387)، مراحل اساسی سیر اندیشه در جامعهشناسی، ترجمه: باقر پرهام، تهران: علمی فرهنگی.
- آزاد ارمکی، تقی؛ مصطفی ظهیرینیا. (1389)، بررسی سنخهای ارزشی و تغییرات فرهنگی در خانواده، خانواده پژوهی، ش 23.
- آزاد ارمکی، تقی. (1387)، رابطه بین نسلی در خانواده ایرانی، مجموعه مقالات مسائل اجتماعی ایران، تهران: انتشارات آگاه.
- آزاد ارمکی، تقی. (1386)، فرآیند تغییر نسلی بررسی فرا تحلیلی در ایران، جوانان و مناسبات نسلی، ش 1.
- اسکندری، حسین؛ کاظم کاظمی. (1393)، بررسی جهتگیریهای ارزشی نسل جون و عوامل مؤثر بر آن، پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی، ش 22.
- اشترواس، آنسلم، جولیت کوربین. (1393)، اصول روش تحقیق کیفی: نظریه مبنایی، رویهها و شیوهها، ترجمه: بیوک محمدی، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
- بهار، مهری. (1386)، ابژههای دینی و هویت نسلی در ایران؛ با تکیهبر ابژههای عزاداری؛ مطالعات ملی؛ سال 8؛ ش 1.
- اینگلهارت، رونالد. (1382)، تحول فرهنگ در جامعه پیشرفته صنعتی، مریم وتر، تهران، انتشارات کویر.
- پهلوان، منوچهر. (1386)، بررسی تغییرات ارزشها و رابطه آن با شکاف نسلها، پژوهش علوم اجتماعی خلخال، ش 15.
- تیموری، کاوه. (1380)، بررسی ارزشهای پدران و پسران و بروز شکاف نسلها، جامعه و فرهنگ،. (مجموعهمقالات)، تهران: انتشارات آرون.
- جعفرزادهپور، فرزانه. (1390)، تغییرات ارزشی بین نسلی، بازنمایی ارزشها در شخصیتهای میانسال و جوان مؤنث و مذکر در سریالهای ایرانی تلویزیون، انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات، ش 24.
- جنادله، علی. (1386)، بررسی روند تغییرات نگرشهای فرهنگی- سیاسی در ایران، پژوهشنامه تغییرات فرهنگی، ش 7.
- جوادی یگانه، محمدرضا؛ عزیزی، جلیل. (1387)، هویت فرهنگی و اجتماعی در بین جوانان شهر شیراز با توجه به عامل رسانه، تحقیقات فرهنگی، ش 3.
- جهانبخش، اسماعیل (1395)، عوامل شکاف نسلی در ارزشهای اجتماعی و فرهنگی والدین و فرزندان در استان اصفهان، مطالعات جامعهشناختی، ش 21.
- خالقی فر، مجید. (1386)، بررسی ارزشهای مادی/فرامادی جوانان تحصیلکرده ایرانی، عوامل مؤثر بر آن و رابطه آن برخی از نشانگان فرهنگی، پژوهشنامه تغییرات فرهنگی، ش 7.
- داریاپور، زهرا. (1386)،ساختار ارزشی و مناسبات نسلی، جوانان و مناسبات نسلی، ش 1.
- دلیری، رؤیا. (1383)، بررسی سلسلهمراتب ارزشها در دانشآموزان دبیرستانی شهر تهران، پایاننامه کارشناسی ارشد علوم تربیتی، دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان.
- ظهیرینیا، مصطفی. (1394)، جهتگیری ارزشی و ارتباط آن با شاخصهای توسعه انسانی در شهر بندرعباس، توسعه اجتماعی، ش 32.
- فلیک، اووه. (1389)، درآمدی بر تحقیقات کیفی، ترجمه: هادی جلیلی، تهران: نشر نی.
- مامعلی، فخرالدین و کبیری. (1394)، تحلیل تطبیقی جهتگیری ارزشی مادی و فرامادی در بین شهروندان اشنویه با تأکید بر تفاوت نسلی، مطالعات جامعهشناختی، ش 29.
- نیومن، ویلیام لارسن. (1389)، شیوههای پژوهش علوم اجتماعی. (رویکردهای کیفی و کمّی)، ترجمه: حسن داناییفرد و حسین کاظمی، تهران: مهربان.
- Glaser, B. G. (2002). Conceptualization: On theory and theorizing using grounded theory. International Journal of Qualitative Methods, 1(2), 23-38.
- Goulding, C. (2005). Grounded theory, ethnography and phenomenology: A comparative analysis of three qualitative strategies for marketing research. journal of Marketing, 39(3/4), 294-308.
- Hansen, Jo-Ida C. Leuty M.E. (2012). Work Values across Generations. Journal of Career Assessment. 20(1). 34-52.
- Heath, H., & Cowley, S. (2004). Developing a grounded theory approach: a comparison of Glaser and Strauss. International Journal of Nursing Studies, 41(2), 141-150.
- Ingelhart, R & Baker, E. W. (2000). Modernization, Cultural Change and the 'persistenc of Traditional Values, Journal American Sociological review, 65: 19-51.
- Maxwell, J. (2004). Qualitive Research Design: An Interactive Approaches. Secod Edition. London: Sage Publications.
- Schwartz, S. H, & Bardi, A, 2001, Value hierarchies across cultures: Taking a similarities perspective, Journal of Cross Cultural Psychology, v. 32, p. 268–290.
- Schwartz, S.H. (2002). “Robustness and fruitfulness of values theory”, in A. Tamayo (Ed), On Values, EChapter, Dispatched by the Author.
- Suddaby, R. (2006). From the editors: What grounded theory is not. Academy of management journal, 49(4), 633-642.
- Welzel, Christian, Ronald Inglehart, and Hans-Dieter klingemann (2001). Human development as a general theory of social change: A multi-level and cross-cultural perspective, Berlin:
wissenschaftszentrum Berlin fur sozialforschung GmbH (WZB).
- Zhang, Y.B. (2004).Initiating factors of Chinese intergenerational conflict: Young adults, written accounts. Journal of Cross-cultural Gerontology,19:299-319.