اثربخشی آموزش چشم انداز زمان بر مدیریت استرس و خودشناسی انسجامی در دانش آموزان غربت شهر تهران

مریم داودی؛ فریبرز درتاج؛ حسن اسدزاده؛ علی دلاور

دوره 6، شماره 21 ، آذر 1398، ، صفحه 1-27

https://doi.org/10.22054/rjsw.2021.55231.432

چکیده
  چکیدهچشم انداز زمان یکی از نظریات پرکاربرد در روانشناسی و مددکاری اجتماعی است. هدف پژوهش حاضر اثربخشی آموزش بسته آموزشی چشم انداز زمان بر مدیریت استرس و خودشناسی انسجامی در دانش آموزان دختر غربت شهر تهران است. روش پژوهش نیمه آزمایشی از نوع پیش آزمون- پس آزمون با گروه گروه کنترل و پیگیری می باشد. جامعه آماری شامل دانش آموزان غربت شهر ...  بیشتر