حسین یحیی زاده پیر سرایی؛ زینب پورات
چکیده
چکیده مطالعه حاضر، نتایج پژوهشی است در زمینه بررسی تأثیر سلامت اجتماعی بر رضایت شغلی که به روش پیمایش انجامشده است. جامعه آماری این پژوهش، کارکنان شاغل شعب مدیریتهای امور مناطق پنجگانه بانک سپه در سطح شهر تهران میباشد در این پژوهش روش سهمیهای طبقهای و تصادفی ساده مورد استفاده قرار گرفت و نمونهای به تعداد 340 نفر در نظر ...
بیشتر
چکیده مطالعه حاضر، نتایج پژوهشی است در زمینه بررسی تأثیر سلامت اجتماعی بر رضایت شغلی که به روش پیمایش انجامشده است. جامعه آماری این پژوهش، کارکنان شاغل شعب مدیریتهای امور مناطق پنجگانه بانک سپه در سطح شهر تهران میباشد در این پژوهش روش سهمیهای طبقهای و تصادفی ساده مورد استفاده قرار گرفت و نمونهای به تعداد 340 نفر در نظر گرفته شد. همچنین دادههای پژوهش با استفاده از ابزار پرسشنامه جمعآوری شد که از دو پرسشنامه استاندارد سلامت اجتماعی کییز و رضایت شغلی بری فیلد و روث استفاده گردید. یافتههای پژوهش نشان داد که سلامت اجتماعی کارکنان تأثیر مستقیمی بر میزان رضایت شغلی آنان دارد و از بین ابعاد پنجگانه سلامت اجتماعی، بعد شکوفایی اجتماعی و پذیرش اجتماعی بیشترین تأثیرگذاری را بر روی رضایت شغلی کارکنان شاغل بانک سپه داشتهاند.